Medlemsavgiften 2023

När och hur ska man betala sin medlemsavgift till Blomsterfonden för 2023?
Kristina A

Kommentarer

• Hej Kristina,

Vi börjar skicka ut avier för medlemsavgiften för 2023 under vecka 3 och 4.

Du kan betala på olika sätt:

• Har du ej valt e-postfaktura eller autogiro och har en digital brevlåda via Kivra aktiverad kommer din faktura skickas till din Kivra-brevlåda under vecka 4. Har du ej valt något av detta kommer din faktura via posten, också  med start från v.4.
    • Har du valt e-postfaktura kommer fakturan till din angivna e-postadress. 
    • Har du autogiro registrerad hos oss kommer din medlemsavgift dras sista bankdagen i januari 2023.
    Blomsterfonden
  • Hej!

Jag har frågor om min medlemsfaktura och OCR-nummer för betalning. Vart vänder jag mig?
    Shirley
  • Hej!

För frågor om din medlemsfaktura eller betalning av din faktura, kontakta gärna vår medlemsservice direkt så hjälper de dig. Du når vår medlemsservice via e-post: medlem@blomsterfonden.se eller per telefon 08-555 94 751.
    Christel Jansson Insamlings- och kommunikationschef
  • Hej!

Inte helt enkelt att få information om när det är dags att betala medlemsavgiften. Att jag skulle finna denna information på själva chatt forumet är inte logiskt tycker jag som inte använder dator så ofta. Hade därför uppskattat att er utskick för datum av medlemskapet & själva avgiften skulle stå på er hemsida. I alla fall tydligare, effektivare information för oss som redan är medlemmar & inte bara information för de som söker/erbjuds medlemskap.

Det finns ingen "Mina Sidor" som man kan läsa sina tidigare betalningsuppgifter mm. som det finns tex. när man går in på elbolagets hemsida.

Annars, mycket nöjd med medlemskapet känns på någotvis en trygghet för ens framtid.
    Mi
  • Hej!

Tack för återkoppling rörande information om betalning av medlemsavgifter.

Blomsterfonden planerar att under 2023 driftsätta en "Min sida" för medlemmar att logga in till och se exempelvis information om medlemsavgift är betald eller ej.
    Christel Jansson Insamlings- och kommunikationschef

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.