Till senaste kommentaren

Ändring av medlemskap som påverkar medlemsavgiften

Hej,
Jag har separerat och vill ändra mitt medlemskap från familj till enskilt, men har precis fått en faktura för medlemsavgiften för ett familjemedlemskap. Hur gör jag för att ändra detta?

Kommentarer

  • Hej Karin,
    Kontakta bara medlemsservice via mejl på medlem@blomsterfonden.se och skriv hur du vill ha det. Om du redan har betalat fel belopp så krediterar vi i så fall din betalning och ändrar sedan ditt medlemskap till enskilt. Sen får du en ny faktura av oss med rätt belopp och nytt OCR nummer. OBS! Nytt OCR är viktigt för att det ska bli rätt.

    Hoppas det var svar på din fråga!

    Med vänliga hälsningar,
    Blomsterfonden
    Blomsterfonden
  • Hej!
    Har ett enskilt medlemskap sedan 17 år, men är numera gift sedan en tid tillbaka. Hur blir det nu om vi skulle vilja ha ett familjemedlemskap istället? Får vi tillgodoräkna oss min kötid?
  • Hej Anders,
    Ja, det går fint att ändra ditt medlemskap till ett familjemedlemskap istället. Din partner får då tillgodoräkna sig din kötid tillsammans med dig. Din partner får även ett eget ködatum som används om ni skulle gå skilda vägar eller om du skulle gå bort innan ni flyttat in hos Blomsterfonden.

    Skicka in din partners uppgifter till medlem@blomsterfonden.se så ändrar vi medlemskapet till ett familjemedlemskap och du får en ny faktura med nytt OCR nummer för medlemsåret 2020.
    Charlotte Wallenholm Webbredaktör
  • Hej, jag vill härmed avsluta mitt medlemskap i blomsterfonden

    vänlig hälsning Birgitta Hall och Nils-Ola Hellström
  • Hej Birgitta!

    Ert medlemskap hos oss är nu avslutat. Stort tack för ert stöd för äldre genom ert medlemskap genom åren.
    Christel Jansson Insamlings- och kommunikationschef

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.