Alla inlägg
- Stämman
- Medlemskap
- Medlem
- Hur avslutar jag mitt medlemskap?
- E-faktura som betalsätt för medlemsfaktura Blomsterfonden
- Autogiro för medlemskap
- Medlemsavi
- Hur och när betalas medlemsavgiften?
- Medlemsavgiften för 2022
- Fråga om dubbelt medlemskap
- Jag har flyttat och behöver göra en adressändring hos er
- Hur och när aviseras er medlemsavgift?
- Vad händer med min köplats när jag går från familjemedlemskap till enskilt medlemskap?
- Intresseanmälan på bostad när endast en person i familjemedlemskapet är över 60 år
- Går det att se om medlemsavgiften har blivit betald på SeniorboTorget?
- Kan jag ändra mitt familjemedlemskap till enskilt medlemskap?
- Kan jag lägga till en medsökande i mitt medlemskap?
- Måste vi flytta in tillsammans om vi har ett familjemedlemskap?
- Vad kostar det att bli medlem?
- Kan min sambo stå med på mitt medlemskap?